BYTER BLOGG,

för blogg.se suger balle och jag orkar inte med det.

www.enticingwhore.devote.se
 

www.enticingwhore.devote.se
 

www.enticingwhore.devote.se


www.enticingwhore.devote.se

i like to move it, move it

SNART FLYTTAR JAG BORT FRÅN SKITHÅLAN ÅSA OCH IN TILL GÖTEBORG MED MIN BÄSTAVÄN. 
sååå glad, slipper fjortisarna i både åsa och kungsbacka (utom när jag är i skolan, går ju i kba så wtf svårt att hålla sig borta från äckel) men men, hihi. 
vi kollar på lägenheter just nu och hoppas flytta ut redan nu innan denna terminen är slut, tagggggga.
det var allt, hähähähhähähähä puss

­

HEJSAN, nu är det så att jag faktiskt inte bloggat alls. Det känns lite b faktiskt.
Ska jag vara ärlig så har jag spenderat 60% framför alla avsnitt av Pretty Little Liars. Och 40% med mina bästaste vänner. Asså, vet att jag vart otroligt hatisk på senaste (de senaste åren?) men det känns faktiskt riktigt riktigt bra just nu.
Har verkligen dom finaste vännerna och ni är precis lika episka som mig, om inte mer till och med. What.
I lördags var jag iaf på feZt med mina homosexuella klasskamrater, och efter det åkte jag och Julia Ginger till Parken i Göteborg på 100-dagars fest. Första kvällen ute i Sverige som 18åring, WORD. Det var iaf fett kul att vara homo med estet 2:or och 3:or. Vid 2 tiden drog jag och Ginger hem till henne-- och vi blev inte våldtagna. God bless.
Dagen efter drog vi oss till dansträningen i Göteborg (we're back again) och efter det gick jag, Becca, Tommy, Kim, Lisa och Jennifer till McDonalds dår vi åt som judar. Jin kom även och joinade oss. Fick även en fin bok med klistermärken på tigrar och lejon när jag köpte en Happy Meal! As glad. Där var vi iaf ett tag tills vi alla pussades hej då och jag åkte hem till min finaste bebis Becca. Vi spenderade hela natten framför Pretty Little Liars, eller jag gjorde det och Becca försökte men det fick hon inte för hon är liten och behöver plugga så hon kan börja 9:an i år, hohoho. Vi somnade typ vid 3, dock var jag tvungen att vakna vid 6 för att skynda mig så jag skulle hinna med 5 över 7 bussen till Brunnsparken så jag kunde ta tåget 7:30. DET VAR EN SÅ PERF MORGON SÅ JAG KÖPTE STARBUCKS, hon gjorde till och med en fin liten smiley brevid mitt namn hohoho. Aja sen åkte jag iaf till skolan, där jag gick i skolan och inte gjorde det man ska göra i skolan för jag är lat och min skol dator är inte levande någonstans. När jag kom hem sov jag. I 6 timmar. Vaknade för två timmar sen. Hur ska jag sova nu? Boohohohohohhohohomoho. Vem vet.
Det här blev faktiskt ett rätt långt inlägg. Fan vad swag. Untzuntz.
Något mer kul att veta är att jag flyttar till Filippinerna efter gymnasiet, HELL YEAH BITCHES I BE GONE. Ser verkligen fram emot att få leva bland de civila i Asien, i vårt fina hus bland alla brända koreaner.
Det var nog allt.. eller no, one more thing.
Asså folk, NEJ du är inte bättre än någon annan bara för du har pojkvän/flickvän. Helt seriöst, sitter här och skrattar, får diarre och spetälska varje gång någon beter sig som en liten fjolla becuz u haz penis in ur pussy and other people dont. GET OVER IT, vi har iaf vänner, HAHA. Potäter. Det var allt för mig. Nej, vänta. Förövrigt vill jag säga att min musik smak är bättre än alla andras. Nu var det slut. xoxo
 

­

bästa och mysigaste känslan är när man vet att man fått någon att gråta och må dåligt. <3 blir så himla glad, ajdvfbfldhlbdhshdfkfj. btw så har jag ätit på ricemarket med mina fina vänninor och nu ska jag dra mig till osslon och planera mord. puss

ca. 26 dagar

 Asså, det finns inget som gör mig gladare än Jenna Marbles. Och btw, DET ÄR TYP 26 DAGAR TILLS JAG, AXEL, FILIP OCH ANDREAS ÅKER TILL FILIPPINERNA. OMG. sdjghjdfruerh. läääängtar.

­

ibland önskar man att man kunde säga saker och göra saker utan att bli kallad attention hoe
för ja, självklart är allting för uppmärksamhet. självklart, bitch.

eyesore,

People always think they know other people, but they don’t. Not really. I mean, maybe they know things about them, like they won’t eat donuts or they like action movies or whatever. But they don’t know what their friends do in their rooms alone at night or what happened to them when they were kids or if they feel fucked up and sad for not reason at all.
Libba Bray, Going Bovine 




­

  • mum: did you get home safe?
  • me: no i died a few times

VOLTIGE SM, 2012

Hej mina cp barn!
Nu är jag uppe i Sala, c:
För er som inte visste så går jag i Voltige och tydligen så ska jag vara med på SM.
whoop whoop, kul för mig.
Det suger iaf på Sala stadshotell, så sov inte här. LOLOLOL.
Imorgon ska jag upp och träna, åka till stallet (aka, tävlingsplatsen).. Jag längtar som en man strandsatt på en öde Ö.
Seriöst.. shit vad det suger.
Ska underhålla mig själv med att äta bananer och kolla skräckfilm.
Hej då muthafuckers, ses på måndag då vi förhoppningsvis vunnit hela skiten. <3

oj jusste om ni vill kolla, så streamar dom tävligen live på denna länken,
http://ridsport.qrodo.tv/index/30?eventid=2270
http://ridsport.qrodo.tv/index/30?eventid=2270
http://ridsport.qrodo.tv/index/30?eventid=2270
http://ridsport.qrodo.tv/index/30?eventid=2270
http://ridsport.qrodo.tv/index/30?eventid=2270

­

“you’re so hot,”
i whispered as i took my plate of food out of the microwave.



Hej mina nära och kära och idjuter jag inte gillar som läser min blogg.
Hej hej.
Idag har jag jobbat, som ni vet så har jag ju fått jobb. Säljer Jordgubbar utan för Coop Forum, kom gärna förbi. Det kan bli lite ensamt.. MEN, DET ÄR JU TUR SOM FAN ATT CYKELN ALLTID FINNS DÄR FÖR MIG.
so beautiful.
Iaf, idag har jag jobbat och shoppat med Liza och Milliz, hihi.
Det var allt.. jag lovade Liza att blogga..
HEJ LIZA, BLIR DU GLAD AV DETTA INLÄGGET? :D
ok, det var allt för idag.
kanske.
hehe.
KARTONGER. hejdå

­

I hate feeling left out.
I hate being the third person, awkwardly standing on the side. I hate being invited to something but being totally ignored. I hate it when all of my friends go somewhere and not tell me. I hate not understanding an inside joke. Feeling left out can be one of the worst feelings. It leaves you lonely and empty.

Reflections of you and me,



Maddie Ziegler
Age 9
Lyrical Solo
Abby Lee Dance Company


Åh, ett sånt otroligt fint solo. Det här är riktigt dans. 
holler at me, bitches. B| så himla emotional just nu. LOL

­


Hejsansvejsan, inte mycket att skriva som ner ser. Vill bara berätta att min svenska lärare är cp mudafucker.
PASSA DIG RIKTIGT NOGA.
Anyway, nu är jag hemma. Dricker banana smoothie och kollar på Chilling Romance.
Trodde den skulle vara helt ofarlig och inte alls läskig.. men asså, den är inte det. Det är bara det att spöket är fett äckligt. Nä, åh gud mitt lilla hjärta. Asiaterna har verkligen lyckats med deras ghosts. 
Filmen är dock hur mysig som helst, men som sagt.. ghost, go away. Äckel.
Vill även berätta att mina ben krampar sådär obehagligt, som när man var liten och grät för man hade växtvärk.
ASSÅ SHIT, JAG BLIR TYP TORTERAD. HAMMRAD INIFRÅN. ;UU;
Har knarkat massa panodil.
Nä, men nu ska jag fortsätta derpa.

Oj oj jusste, har även fått reda på att jag ska ha ett mysigt jobbmöte på typ Coffee House eller något på Kungsmässan på söndag. Har dom ens Coffee House? :c Men men, fett trevligt att snacka jordgubbar med bossen, Liza och Idahoe.



SLÄNGER ÄVEN IN EN GIF PÅ HUR JAG MÅR ATM,

­

There are some stupid people in this world--
you just helped me realize it.


­


­

Ligger och kollar på Totoro med Jessica, ♥  Ett fetto som kollar på ett fetto. Fantastiskt.
Helt fucking otroligt hur glad man blir av denna filmen. Totoro 4ever.
Men snart är det läggdags. Fläkten är på och massa gossegos filtar och kuddar, idag sover jag gott innan dans föreställningen.
Goodnight muthafuckers

Eat that up, it's good for you.

Hej hej, imorgon har vi dansuppvisning!
så today har jag bara dansat.
in duh school.
Sen vid typ 5 tiden så åkte jag hem och hemma hittade jag Jessica sovandes på min säng. Fetto.
Nu sitter jag iaf här helt svettig efter en riktigt work out.
Försöker få abs till sommaren-- good luck, nigger.
Fettot har gjort kycklingsallad.
Nu ska jag äta och sen ta en kall dusch i detta fina vädret.
Adios muthafuckers.

­

Mina känslor för dig bby,

Att så vackra människor existerar,


Hayden Hopkins
11 years old - 2009
Allegro Performing Arts Academy
Lyrical/Contemporary Solo
Self Choreographed
Spotlight Seattle 2


Man känner sig alltid som en retard när man märker vilka pussys svenskar är i allting.

­

Jag känner inte ens dig längre.

men flygande pikachu håller mig sällskap. ♥

Trouble is a friend.

Hejsan svejsan. För ca. en timma sen kom jag hem från Adam. 
Han hade ett litet partaj igår med mysigt folk och några inte så mysiga och några jävligt osociala faktiskt.
MAJOR LOL.
Några av oss sov även över där och det var också mysigt.
Inte mycket mer än detta!
Eller jo, imorgon blir det Liseberg med världens finaste klass plus några andra nötter som ska med. hihihi.
<--- gårdagens fitout. fifan vad c00l jag är? look at dem boobz.

var tvungen att göra den här bilden större. ♥
Julia och Rut, bffs 4-ever. LOL.

Shuffling the cards of your games.

HIHI, NU ÄR JAG ÄNTLIGEN KLAR MED MIN DIPDYE.
Tack fina Carro, Julia och Emmy som hjälpt mig mest. Även ett gölligt litet tack till Löving, Natalie och Amalia. c:
hihi, finally.
Okej bitches, idag efter skolan så åkte vi hem till Julia-- jag, Carro, Julia, Emmy, Natalie och Amalia.
Vi köpte 4 pizzor. Det var gott.
MEN ANYWAY, sen blekte vi mitt hår en sista gång för att sedan sätta in färgen. woohoooho,
här ser ni ett fult litet collage av processen,


Ja, det är en liten bild. lol?
Iaf, sen åkte jag hem, såg fula Emma K stirra som vanligt på stationen och sen träffade jag Liza.
LOL. Det var allt. Hakuna Matata könshår

I am the best.

Hejsan svejsan i bonde stugan!
Här sitter jag och är jätte glad för jag har både skrivit klart och skickat in min samhälls uppgift.
HAHA MUTHAFUCKERS, I DID IT.
Blev även rätt nöjd faktiskt, får väl se om Putte blir är lika nöjd..

Idag har jag vart i skolan, åkt hem, sovit och sedan gjorde uppgiften i typ.. 4 timmar. hehehhe.
MEN MEN MEN MEN, vill göra like reklam också för min dansgrupp, eller en dansgrupp jag är med i. 

SWE-T.
hihi, dom har nu gjort en cover på en låt av 2NE1 (kpop) så även ni som inte gillar kpop kan väl iaf ta en titt på dessa fantatiska ungdomar.
Julia Ginger Engelbrektsson gör även en appearence för er som går i ES1C.

Även en tumme upp för den sexiga rödhåriga Sumejja Duric i keps? 
ENJOY THIS OCH STAY TUNED FÖR DEN RIKTIGA DANCE COVERN.


Dip dye, step 2.

Förra gången så avfärgade jag jag mina toppar, som sagt.
MEN IDAG SÅ BLEKTE JAG DET. Inte så coolt, men ah. Jag ska bleka det en gång till och få det att verkligen bli blont innan jag sätter i färgerna.

Jag, Carro och Emmy åkte in till stan för att shoppaloppa lite stuff. Eller ah, Emmy skulle fika med en kompis först. IAF, vi träffade Julia L där och tsm så våldgästade jag, Carro och Julia affärerna.
I bought my hair color.
Det ser lite ut som playdough.. luktar som det också. Fett skumt. Shock är fett skumt. Trolol, skumtomte.
När vi var klara träffade vi upp Emmy and her friend igen and togetheter åkte vi hem till Onsala. To Carro's house.
Emmy och Carro var väldigt duktiga på att bleka. Jag vet att ni troligen läser detta så.. VAD DUKTIGA NI ÄR, NI FÖRTJÄNAR SAFT OCH BULLAR. Mina fina svenne barn.

This was all. No picturrr. Becuz I'm so lazuy. Yes. Adios.

­

THE KIDS ARE ALL FUCKED UP.


Alltså seriöst.. kan inte ens börja på min gympa grej innan jag fått ur mig detta men..
Har du lite svårt att förstå att jag inte diggar dina vibbar, eller?
Men lilla du, ska jag behöva skriva det på en tegelsten och slänga den i ansiktet på dig? Att folk kan vara så himla eb.. IT'S SICK, MAN.
Säger bara en sak-- Fuck off. :D 
Jag filosoferar om hur jag ska tortera dig, duz dat make u feel spechul? 

do you remember when we first met?

ello fuckamuckas, idag har jag påbörjat min process till en awesomesauce dip dye.
den ska bli lite sådär fint regnbogig, c: blå och roooosa. 
Fina Julia och Carro hjälpte mig avfärga topparna, nu ska jag bara bleka det och sedan sätta i den härliga färgen. STAY TUNED.
Löving hängde också med-- för han kan och det är gratis. duh.
Vi åt mackor hos julia, vi upptäckte även att nutella och ost är helt ok.
Det var väl allt.. om min dag iaf.
Nääe men uschh, nu ska jag göra en gympa uppgift, ANNARS FÅR JAG F. 

somewhere we went wrong, we were once so strong.

Nu har jag äntligen fixat min design-- nice and simple.
Blargghh på er som inte gillar den, jag tycker den är jätte fin. :c Med en fin racoon eller bäver eller något, eller björn kanske? Och en fien giraff. Hej hej giraffen. Ser dock lite mer ut som en katt utklädd till en giraff..
Whoopdidoo.
Jadu.. jag har faktiskt inte mycket mer att skriva. wtfff ska man blogga om liksom?
Ingen bryr sig väl ändå..? /forever alone
DILDO.

och btw, ja, jag har gjort så ni inte kan kommentera min blogg.
WHAT'S UP MUTHAFUCKERS, U FEELIN GOOD NOW? MAHAHAHA. lolwhut.

I wanna come home-- let me go home.


Filippinerna 2011, Bohol.

to learn to dance by practicing dancing, or to learn to live by practicing living,

the principles are the same.

RSS 2.0